måndag 28 maj 2012

Min bok!

Idag, 9 juli 2012, har äntligen min bok kommit.
Den kostar 139kr 169 kr + frakt 12kr

Vill du köpa min bok
skicka du ett mail till  mig, virkalitenkaka@hotmail.com

Min nya bok.

Boken finns även på adlibris, bokus, cdon mfl
om man vill beställa den där går det också bra.

Jag kommer alltid att sälja boken billigare än den andra bokhandlarna,
sänker de priserna, gör jag det också.

Leveranstid 1-3 dagar


Det går också bra att köpa boken som PDF fil för 100kr 130kr.

14 kommentarer:

  1. Så roligt att din bok kommer att tryckas, då slipper du laminera. Ett stort Grattis!
    /christel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, de ska bli så skönt att spara den tid jag lagt ner på dessa laminerade häften.

      Kram Cina

      Radera
  2. wooooow jag har hittat din blogg idag... jag känner mig som ett barn på julafton såååå underbart roligt fint och inspirerande... När/var kan man köpa din bok?
    /Sussi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Vad roligt att du gillar min blogg, blir så glad!!
      Vet inte exakt när jag kommer få hem böckerna men om ett par veckor, ska först få ett provex sen trycks boken.
      Man kan köpa den av mig här på bloggen, kan skicka ett mail till mig så meddelar jag när boken finns till försäljning. virkalitenkaka@hotmail.com

      Kram Cina

      Radera
  3. Hej! Vad roligt att du äntligen ska trycka din bok :) Lycka till med det! Kram Fia

    SvaraRadera
  4. Såg att du fått ett trevligt omdöme på adlibris.se ;0) Vad kostar din bok ifall man har båda häftena sedan tidigare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man köpt de båda laminerade häfterna kostar boken 100 kr inkl frakt.

      Hälsnignar Cina

      Radera
  5. Finns mönster på mat med i boken? Typ mackor, ägg, sallad o dyl?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej de gör det inte. Dem har jag virkat efter jag beställt denna boken.
      Tanken är att göra en mat bok, men när den är klar vet jag inte.

      Hälsnignar Cina

      Radera
  6. hej!

    Jag ha köpt din bok och använder tilda garn till de flesta mönster, dock så skriver du att du ha tunnare garn på kokosbollen. vilket garn använder du till det?jag fundera på jasmine, men skulle vilja veta vad du använder.

    Väldigt bra bok förresten.

    //anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Roligt att dú tycker boken är bra!
      Du kan använda Jasmine, de har jag provat också. Men annars använder jag Bianca som är ett tunnare garn med fin lyster i. Vill du bara köpa små nystan så är Candy från Svarta Fåret också bra.

      Kram Cina

      Radera
    2. Tack så mycket för svar..

      Radera
  7. Hej! Finns det en bok kvar att köpa eller möjligtvis i pdf? Tack! /Jenny:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...